Prekių garantijos ir grąžinimas

BENDROSIOS NUOSTATOS:

Jeigu pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką -
susisiekite su mumis ir mes padėsime rasti sprendimą!
Jeigu turite galimybę - nufotografuokite brokuotą vietą ir atsiųskite nuotraukas mums, tai padės greičiau išspręsti visus iškilusius nepatogumus.

Su mumis galite susisiekti telefonu 8 674 55046 arba el.paštu info@unihome.lt


Pinigų grąžinimo garantija - jeigu taip atsitiko, kad nusprendėte grąžinti mūsų prekę - jokių problemų, tik grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Prekė turi būti nesugadinta.
  • Prekė turi būti originalioje ir tvarkingoje pakuotėje. Prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotes uždarymo juostą.
  • Prekė kuri buvo surinkta arba bandyta rinkti yra negrąžinama.
  • Prekė turi būti nepraradusi pradinės prekinės išvaizdos, t.y. nepažeistos apsauginės plevelės, etiketės ir kt.
  • Prekė turi būti pilnoje komplektacijoje, tokioje pačioje kaip ir buvo pristatyta.
  • Jeigu grąžinama prekė susideda iš kelių dėžių, dėžės turi būti tvirtai tarpusavyje sutvirtintos, pirkėjas kuris siunčią prekę atgal atsako už prekės kokybišką ir saugų transportavimą.

Garantuojame sumokėtos vertės grąžinimą per 14 dienų nuo grąžinimo arba pakeitimą kitomis prekėmis, tačiau kokybiškų prekių pristatymo išlaidos nėra grąžinamos. Taip pat už grąžinamos kokybiškos prekės išsiuntimą atgal sumoka pirkėjas.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.


INTERJERO DETALIŲ PIRKIMO IR GRĄŽINIMO SĄLYGOS:

Grąžinti prekes ir atgauti už jas sumokėtus pinigus galima per 14 dienų laikantis šių sąlygų:

 

 

  1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  2.  

    prekė turi būti nesugadinta Pirkėjo;
  3.  

    prekė turi būti nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  4.  

    grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  5.  

    visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis;
  6.  

    grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo prašymą;
  7.  

    prekės įsigijimo ir grąžinimo kaštai tenka Pirkėjui, išskyrus atvejus kai grąžinama nekokybiška prekė – tokiu atveju prekės grąžinimo kaštai tenka Pardavėjui;

     

Svarbu! Produktas nekeičiamas jei buvo įsigytas su nuolaida.

 

 


BALDŲ PIRKIMO IR GRĄŽINIMO SĄLYGOS:

Visiems Unihome.lt baldams yra suteikiama 12mėn. gamintojo garantija.

Svarbu. Įsigijus baldą prieš surenkant, būtina atidžiai jį apžiūrėti.

Garantijos sąlygos:

  • surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;
  • gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį ir prižiūrimas vadovaujantis priežiūros taisyklėmis;
  • garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ar prekės transportavimo metu.

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą:

  • pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių;
  • prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
  • baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).
Jeigu pastebėjote defektą baldo naudojimo metu, prašome pranešti apie tai mums el. paštu info@unihome.lt, kartu prisegant defekto nuotrauką.

Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš Unihome.lt prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 12 mėnesius nuo pristatymo dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į naują kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Garantijos galiojimo laikotarpiu (12 mėn.) pastebėjus bet kokius paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir atsiųsti mums elektroniniu paštu info@unihome.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis.
Atkreipiame dėmesį, kad:

  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniui audiniui.