Prekių garantijos ir grąžinimas

BENDROSIOS NUOSTATOS:

Jeigu pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką - susisiekite su mumis ir mes padėsime rasti sprendimą!

Jeigu turite galimybę - nufotografuokite brokuotą vietą ir atsiųskite nuotraukas mums, tai padės greičiau išspręsti visus iškilusius nepatogumus.

Su mumis galite susisiekti telefonu 8 674 55046 arba el.paštu pagalba@unihome.lt

* Prekių atspalviai kompiuteryje gali nežymiai skirtis nuo atspalviu realybėje.

 

GARANTIJOS PREKĖMS IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS/KEITIMAS

1.1.    Įsigytos prekės grąžinamos ir/ar keičiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 ir 6.363 straipsniais, taip pat Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr.738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

1.2.    Jeigu įsigyta prekė yra nekokybiška, ji keičiama į analogišką kokybišką prekę, informavus apie tai klientų aptarnavimo skyrių el. laišku pagalba@unihome.lt arba telefonu 8 674 55046 per 7 dienas nuo jos gavimo.

1.3.    Grąžinti prekes ir atgauti už jas sumokėtus pinigus galima per 14 dienų laikantis šių sąlygų:

1.3.1.   grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

1.3.2.   prekė turi būti nesugadinta Pirkėjo;

1.3.3.   prekė turi būti nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

1.3.4.   grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

1.3.5.   visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis, jeigu dovaną pirkėjas nusprendžia pasilikti, tokiu atveju bus nuskaičiuota dovanos vertė nuo grąžinamos sumos;

1.3.6.   grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo prašymą;

1.3.7.   prekės įsigijimo ir grąžinimo kaštai tenka Pirkėjui, išskyrus atvejus kai grąžinama nekokybiška prekė – tokiu atveju prekės grąžinimo kaštai tenka Pardavėjui;

1.3.8.   pirkėjas atsako už saugų prekės grįžimą atgal, jeigu grąžinama prekė transportavimo metu sudūžta ar kitaip būna apgadinta, pinigai už prekę - nėra grąžinami.

1.4.    Grąžinamo produkto pristatymą apmoka pirkėjas.

1.5.    Patvirtintą užsakymą galite atšaukti, informavus apie tai mus el. laišku pagalba@unihome.lt arba telefonu 8 674 55046 (nuo 10 iki 18 val. darbo dienomis) per 5 valandas nuo užsakymo patvirtinimo, nurodant užsakymo numerį. Sumokėti pinigai grąžinami per 7 darbo dienas.

 

DOVANŲ KUPONO NAUDOJIMO TAISYKLĖS

– Dovanų kuponas yra skirtas vienkartiniam pirkimui (išnaudojamas per vieną kartą);
– Vieno apsipirkimo metu, gali būti panaudotas vienas dovanų kuponas;
– Dovanų kuponas į grynuosius pinigus nekeičiamas;
– Jei įsigyjamų prekių kaina yra mažesnė nei dovanų kupono vertė, likusi neišnaudota suma nėra grąžinama;
– Jei įsigyjamų prekių kaina yra didesnė nei dovanų kupono vertė, skirtumą pirkėjas turi sumokėti papildomai;
– Dovanų kuponas galioja iki jame nurodyto termino, kuris yra šeši mėnesiai nuo dovanų kupono įsigyjimo dienos;
– Dovanų kupono galiojimas nėra pratesiamas. Pinigai už nepanaudotą dovanų kuponą, kurio galiojimas yra pasibaigęs - negrąžinami;
– Dovanų kuponas negali būti naudojamas išankstiniams užsakymams.

 

GARANTIJOS PREKĖMS IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS/KEITIMAS - JURIDINIAMS ASMENIMS

Prekių nuotraukos pateiktos www.unihome.lt yra skirtos iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo pateiktų internetinėje svetainėje. Nuotraukos kurios skirtos iliustraciniems tikslams, negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas.

Kokybiškos yra pirkėjo užsakymą atitinkančios prekės negali būti grąžinamos ir nėra keičiamos. Juridiniams asmenims teisė nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties - nėra taikoma.

 

SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TVARKA

1.1.    Visi skundai teikiami MB ‘’Pardavimų Industrija’’ elektroniniu paštu pagalba@unihome.lt arba telefonu 8 674 55046 darbo dienomis nuo 10 iki 18 val.

1.2.    Pardavėjas turi teisę nagrinėti skundus 30 (trisdešimt) dienų nuo jų gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos teisės aktai nenustato kitokių terminų. Esant sudėtingiems atvejams, šis terminas gali būti pratęstas papildomai 15 (penkiolika) dienų. Atsakymai dėl skundų Pirkėjams pateikiami elektroniniu paštu.

 

 

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt interneto svetainėje www.vvtat.lt), arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/