Prekių garantijos ir grąžinimas

BENDROSIOS NUOSTATOS:

Jeigu pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką - susisiekite su mumis ir mes padėsime rasti sprendimą!

Jeigu turite galimybę - nufotografuokite brokuotą vietą ir atsiųskite nuotraukas mums, tai padės greičiau išspręsti visus iškilusius nepatogumus.

Su mumis galite susisiekti telefonu 8 674 55046 arba el.paštu pagalba@unihome.lt

 

GARANTIJOS PREKĖMS IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS/KEITIMAS

1.1.    Įsigytos prekės grąžinamos ir/ar keičiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 ir 6.363 straipsniais, taip pat Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr.738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

1.2.    Jeigu įsigyta prekė yra nekokybiška, ji keičiama į analogišką kokybišką prekę, informavus apie tai klientų aptarnavimo skyrių el. laišku pagalba@unihome.lt arba telefonu 8 674 55046 per 7 darbo dienas nuo jos gavimo.

1.3.    Grąžinti prekes ir atgauti už jas sumokėtus pinigus galima per 14 dienų laikantis šių sąlygų:

1.3.1.   grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

1.3.2.   prekė turi būti nesugadinta Pirkėjo;

1.3.3.   prekė turi būti nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

1.3.4.   grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

1.3.5.   visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis;

1.3.6.   grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo prašymą;

1.3.7.   prekės įsigijimo ir grąžinimo kaštai tenka Pirkėjui, išskyrus atvejus kai grąžinama nekokybiška prekė – tokiu atveju prekės grąžinimo kaštai tenka Pardavėjui;

1.4.    Grąžinamo produkto pristatymą apmoka pirkėjas.

 

SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TVARKA

1.1.    Visi skundai teikiami MB ‘’Pardavimų Industrija’’ elektroniniu paštu pagalba@unihome.lt arba telefonu 8 674 55046 darbo dienomis nuo 10 iki 18 val.

1.2.    Pardavėjas turi teisę nagrinėti skundus 30 (trisdešimt) dienų nuo jų gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos teisės aktai nenustato kitokių terminų. Esant sudėtingiems atvejams, šis terminas gali būti pratęstas papildomai 15 (penkiolika) dienų. Atsakymai dėl skundų Pirkėjams pateikiami elektroniniu paštu.

 

 

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt interneto svetainėje www.vvtat.lt), arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/