Pirkimo - pardavimo taisyklės

    1.   UNIHOME.LT pirkimo - pardavimo taisyklės (toliau - Taisyklės) nustato MB Pardavimų Industrijos prekių užsakymo, pirkimo, grąžinimo sąlygas ir tvarką, suteikia informaciją, kurią yra privalomą pateikti Pirkėjui vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, nustato Pirkėjo ir MB ''Pardavimų Industrija'' tarpusavio teises ir pareigas naudojantis elektronine parduotuve www.unihome.lt.

      2.   MB ''Pardavimų Industrija'' - pardavėjas - privatus juridinis asmuo, kurio teisinė forma - mažoji bendrija, juridinio asmens kodas 305198966, registracijos adresas: Gailių g. 38, Vilnius 10256 Lietuva.

      3.   Pirkėjas - fizinis arba juridinis asmuo:

      3.1.   Fizinis asmuo, pagal galiojančius aktus galintis sudaryti sandorius, arba tinkamai įgaliotas atstovas.
      3.2.   Lietuvos Respublikos ar užsienio valstybės juridinis asmuo, arba tinkamai įgaliotas atstovas.

      m ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

      1.1.   Pirkėjas, suformavęs prekių krepšelį ir pirkdamas internetinėje parduotuvėje www.unihome.lt, paspaudęs mygtuką ,,Pirkti“, patvirtina, kad su sutinka su www.unihome.lt pirkimo ir pardavimo taisyklėmis, privatumo politika, prekių užsakymo, pristatymo, grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, su jomis susipažino ir su jomis sutinka, bei įsipareigoja jų laikytis. Prekių krepšelyje pirkėjas, paspaudęs mygtuką „Pirkti“, patvirtina, kad perka prekes ir sutinka su bendra prekių kaina, į kurią įskaičiuoti visi mokesčiai, prie prekių kainos numatyti papildomi mokesčiai/išlaidos (pavyzdžiui, pristatymo, pašto ir kitos išlaidos, jei tokių yra), t.y. sudaroma ir įsigalioja nuotolinė pirkimo – pardavimo sutartis (toliau – „Sutartis“) tarp Pardavėjo ir Pirkėjo.

      1.2.   Užsakymo metu pateikti duomenys yra saugomi Pardavėjo duomenų bazėje.

      1.3.   Pardavėjas patvirtindamas užsakymo išsiųntimą Pirkėjui, išsiunčia PVM sąskaitą faktūrą Pirkėjo nurodytu el. paštu.

      1.4.   Apsipirkimo elektroninėje parduotuvėje eiliškumas:

      1.4.1.   pasirinktas prekes dėti į ,,Krepšelį“, spaudžiant ,,Į krepšelį“. ,,Krepšelyje“ bet kuriuo metu galima peržiūrėti visas jau išsirinktas prekes, keisti jų kiekius ar pašalinti, jei persigalvojama ar užsakyme įsivėlė klaida. ,,Krepšelio“ mygtukas randasi svetainės dešiniame viršuje;

      1.4.2.   išsirinkus visas norimas pirkti prekes, eiti į ,,Krepšelį“ ir jame, įsitikinę, jog užsakymas yra teisingas, spaudžiate ‘’Apmokėti’’, taip būsite nukreipiami į atsiskaitymo puslapį.  

      1.4.3.   tęsiant užsakymą reikia užpildyti pristatymui reikalingą informaciją - vardą, pavardę, el. paštą, kontaktinį telefoną bei pristatymo adresą (galima nurodyti namų arba darbo adresą). Svarbu nurodyti teisingus duomenis, kitu atveju kurjeris negalės pristatyti užsakymo.
       
       1.4.4.   pateikus prekių užsakymui reikalingą informaciją paspaudus nuorodą ,,Pristatymo būdas“, naujai atsidariusiame lange pasirenkate pristatymo būdą (tuo atveju jeigu pasirinkimas įmanomas). Jeigu prekės yra užsakomos su pristatymu į paštomatą, tokiu atveju paštomatas yra parenkamas tas, kuris yra artimiausias Pirkėjo nurodytam adresui.
       
       1.4.5.   pasirinkus pristatymo būdą, spaudžiama nuoroda ‘’Mokėjimo būdas’’, tuomet Pirkėjas nukreipiamas į apmokėjimo puslapį, kuriame pasirenkamas apmokėjimo būdas: ‘’Mokėjimas kortele’’ – suvedant kortelės duomenis arba ’’Elektronine bankininkyste’’, tokiu atveju Pirkėjas nukreipiamas į apmokėjimo Paysera apmokėjimo puslapį, kuriame galės pasirinkti norimą apmokėjimo būdą.

      1.4.6.   sumokėti už prekes ir laukti patvirtinimo apie prekių užsakymą Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu. Po patvirtinimo prekės pristatomos per 3-5 darbo dienas. (Vykstant įvairioms akcijoms ir šventiniu periodu, prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau nei 5 darbo dienas).

      1.4.7.   jei pirkimo metu kyla neaiškumų, nesklandumų ar nesulaukiama patvirtinimo laiško, susisiekite su mumis telefonu 8 674 55046 darbo dienomis I-V 10.00-18.00 val., VI 10.00-13.00 val. arba el. paštu pagalba@unihome.lt

      1.4.8.   Svarbu! dėl jūsų kompiuterio nustatymų bei monitoriaus raiškos, apšvietimo ar panašių sąlygų reali prekių spalva gali šiek tiek skirtis nuo matomų nuotraukoje.

      1.1.   Pirkėjas turi teisę užsakyti prekes interneto parduotuvėje www.unihome.lt vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.

      1.2.   Pirkėjas privalo pateikti teisingą jį identifikuojančią informaciją Pardavėjui.

      1.3.   Sutikdamas su šiomis Taisyklėmis Pirkėjas patvirtina, kad jis yra:

      1.3.1.   Fizinis asmuo, pagal galiojančius aktus galintis sudaryti sandorius, arba tinkamai įgaliotas atstovas.

      1.3.2.   Lietuvos Respublikos ar užsienio valstybės juridinis asmuo, arba tinkamai įgaliotas atstovas.

      1.4.   Sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, Pirkėjas taip pat patvirtina, kad sudarydamas Sutartį Pirkėjas nepažeidžia trečiųjų asmenų teisių ir teisėtų interesų. Pardavėjas neprisiima jokios teisinės atsakomybės, jei šis Pirkėjo patvirtinimas visiškai ar iš dalies neatitinka tikrovės ar yra klaidinantis bet kokiu atžvilgiu.

      1.5.   Prekės pavadinimas bei pagrindinės savybės yra nurodytos www.unihome.lt elektroninėje parduotuvėje, kurioje perkama prekė.

      1.6.   Pirkėjas privalo laiku sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti taip, kaip nurodyta šiose Taisyklėse numatyta tvarka.

      1.7.   Pirkėjai privalo laikytis šių Taisyklių ir kitų sąlygų, kurios yra aiškiai nurodytos interneto parduotuvėje, ir nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

      1.1.   MB Pardavimų Industrija, valdanti www.unihome.lt, turi teisę apriboti Pirkėjo galimybę naudotis interneto parduotuve www.unihome.lt, tuo atveju, jeigu Pirkėjas bet kokiu būdu bando pakenkti interneto parduotuvės darbui, duomenų saugumui ar bet kaip kitaip pažeidžia paminėtus Pirkėjo įsipareigojimus.

      1.2.   Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis interneto parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.

      1.3.   Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti nurodytu adresu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios Taisyklės.

      1.4.   Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti jam patikėtos Pirkėjo informacijos konfidencialumą ir neperduoti jos tretiesiems asmenims be Pirkėjo sutikimo, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose ir šiose Taisyklėse numatytus atvejus.

      1.5.   Pinigų garantijos grąžinimo atveju, kuomet prekė yra kokybiška ir nėra pažeidžiamos prekių grąžinimo taisyklės, Pardavėjas įsipareigoja priimti grąžintas prekes ir grąžinti pinigus, ar pakeisti prekę analogiška arba kita preke.

      1.6.   Suteikti galimybę saugiai atsiskaityti už prekes internetinėje parduotuvėje www.unihome.lt. 

      Kiekvienos prekės pristatymo terminas yra skirtingas ir nurodytas jo aprašyme, esant galimybėms terminą bandome visada sutrumpinti. 

      - Interjero detalės esančios sandėlyje, paruošiamos išsiuntimui ne ilgiau kaip per 48 valandas nuo gauto užsakymo patvirtinimo. Šventiniu laikotarpiu, terminas gali ilgėti.

      - Interjero detalių, kurias turime sandėlyje, pristatymas užtrunka 3-5 darbo dienas po supakavimo.

      - Baldus, jeigu jų neturime sandėlyje, juos turime užsakyti, todėl pristatymas gali užtrukti nuo 3 iki 5 savaičių.

      - Visų užsakymų pristatymo kaina yra paskaičiuojama apmokant užsakymą.

      - Visi pristatymai yra vykdomi per mūsų partnerius. Prekes klientas gali gauti į namus arba pristatytus į paštomatą. 

      - Baldai dažniausiai pristatomi nesurinkti, dėžėse, bet prie baldų yra pridedama surinkimo instrukcija, furnitūra.

      - Esame lankstūs, todėl jeigu klientas pageidauja, galime pasiūlyti ir kitas pristatymo galimybes.

      Prekių pristatymas į Kuršių neriją gali užtrukti ilgesnį terminą nei jis nurodytas. Apie terminus informuojame kiekvienu atveju atskirai. Į Kuršių Neriją užsakymai siunčiami per Lietuvos Paštą.

      Prekių aprašyme dažniausiai nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo dienos.

      - Pristatymas į užsienį:

      Esant pageidavimui, interjero detales ir baldus siunčiame į kitas šalis. Norėdami sužinoti preliminarią siuntimo kainą, parašykite mums el. paštu info@unihome.lt kokios prekės Jus domina ir kokiu adresu jas reiktų nugabenti.

      Priimant siuntą, svarbu atlikti šiuos veiksmus:

      1.   Apžiūrėkite gautą siuntą. Pristatomos pakuotės turi būti tvarkingos, nepažeistos, nesuglamžytos, nepraplėštos. Jeigu pastebėjote, kad siunta yra kaip nors pažeista, būtinai pažymėkite tai kurjerio važtaraštyje.

      2.   Patikrinkite gautos pakuotės etiketę, kurioje turi būti Jūsų vardas ir pavardė, Jūsų adresas, duomenys, kuriuos nurodėte užsakant prekes www.unihome.lt.

      3.   Patikrinkite ar gavote visas pakuotes. Gautų pakuočių skaičius turi būti toks pat, kaip ir kurjerio pristatymo lape. Jeigu pakuočių skaičius skiriasi, būtinai tai nurodykite kurjerio pristatymo lape.

      4.   Dėl jūsų kompiuterio nustatymų bei monitoriaus raiškos, apšvietimo ar panašių sąlygų reali prekių spalva gali šiek tiek skirtis nuo matomų nuotraukoje.

      Svarbu! Nesilaikius šių instrukcijų, www.unihome.lt neatsako už pristatytų prekių trūkumą ar sugadinimą.

      BENDROSIOS NUOSTATOS:

      Jeigu pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką - susisiekite su mumis ir mes padėsime rasti sprendimą!

      Jeigu turite galimybę - nufotografuokite brokuotą vietą ir atsiųskite nuotraukas mums, tai padės greičiau išspręsti visus iškilusius nepatogumus.

      Su mumis galite susisiekti telefonu 8 674 55046 arba el.paštu pagalba@unihome.lt

      * Prekių atspalviai kompiuteryje gali nežymiai skirtis nuo atspalviu realybėje.

      GARANTIJOS PREKĖMS IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS/KEITIMAS

      1.1.   Įsigytos prekės grąžinamos ir/ar keičiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 ir 6.363 straipsniais, taip pat Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr.738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

      1.2.   Jeigu įsigyta prekė yra nekokybiška, ji keičiama į analogišką kokybišką prekę, informavus apie tai klientų aptarnavimo skyrių el. laišku pagalba@unihome.lt arba telefonu 8 674 55046 per 7 dienas nuo jos gavimo.

      1.3.   Grąžinti prekes ir atgauti už jas sumokėtus pinigus galima per 14 dienų laikantis šių sąlygų:

      1.3.1.   grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

      1.3.2.   prekė turi būti nesugadinta Pirkėjo;

      1.3.3.   prekė turi būti nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

      1.3.4.   grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

      1.3.5.   visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis, jeigu dovaną pirkėjas nusprendžia pasilikti, tokiu atveju bus nuskaičiuota dovanos vertė nuo grąžinamos sumos;

      1.3.6.   grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo prašymą;

      1.3.7.   prekės įsigijimo ir grąžinimo kaštai tenka Pirkėjui, išskyrus atvejus kai grąžinama nekokybiška prekė – tokiu atveju prekės grąžinimo kaštai tenka Pardavėjui;

      1.3.8.   pirkėjas atsako už saugų prekės grįžimą atgal, jeigu grąžinama prekė transportavimo metu sudūžta ar kitaip būna apgadinta, pinigai už prekę - nėra grąžinami.

      1.4.   Grąžinamo produkto pristatymą apmoka pirkėjas.

      1.5.   Patvirtintą užsakymą galite atšaukti, informavus apie tai mus el. laišku pagalba@unihome.lt arba telefonu 8 674 55046 (nuo 10 iki 18 val. darbo dienomis) per 5 valandas nuo užsakymo patvirtinimo, nurodant užsakymo numerį. Sumokėti pinigai grąžinami per 7 darbo dienas.

      DOVANŲ KUPONO NAUDOJIMO TAISYKLĖS

      1.   Dovanų kuponas yra skirtas vienkartiniam pirkimui (išnaudojamas per vieną kartą);

      2.   Vieno apsipirkimo metu, gali būti panaudotas vienas dovanų kuponas;

      3.   Dovanų kuponas į grynuosius pinigus nekeičiamas;

      4.   Jei įsigyjamų prekių kaina yra mažesnė nei dovanų kupono vertė, likusi neišnaudota suma nėra grąžinama;

      5.   Jei įsigyjamų prekių kaina yra didesnė nei dovanų kupono vertė, skirtumą pirkėjas turi sumokėti papildomai;

      6.   Dovanų kuponas galioja iki jame nurodyto termino, kuris yra šeši mėnesiai nuo dovanų kupono įsigyjimo dienos;

      7.   Dovanų kupono galiojimas nėra pratesiamas. Pinigai už nepanaudotą dovanų kuponą, kurio galiojimas yra pasibaigęs - negrąžinami;

      8.   Dovanų kuponas negali būti naudojamas išankstiniams užsakymams.

      GARANTIJOS PREKĖMS IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS/KEITIMAS - JURIDINIAMS ASMENIMS

      Prekių nuotraukos pateiktos www.unihome.lt yra skirtos iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo pateiktų internetinėje svetainėje. Nuotraukos kurios skirtos iliustraciniems tikslams, negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas.

      Kokybiškos ir pirkėjo užsakymą atitinkančios prekės negali būti grąžinamos ir nėra keičiamos. Juridiniams asmenims teisė nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties - nėra taikoma.

      SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TVARKA

      1.1.   Visi skundai teikiami MB ‘’Pardavimų Industrija’’ elektroniniu paštu pagalba@unihome.lt arba telefonu 8 674 55046 darbo dienomis nuo 10 iki 18 val.

      1.2.   Pardavėjas turi teisę nagrinėti skundus 30 (trisdešimt) dienų nuo jų gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos teisės aktai nenustato kitokių terminų. Esant sudėtingiems atvejams, šis terminas gali būti pratęstas papildomai 15 (penkiolika) dienų. Atsakymai dėl skundų Pirkėjams pateikiami elektroniniu paštu.

      1.1. Pirkėjo asmeninė informacija nebus naudojama neteisėtais tikslais.

      1.2. Pirkėjo asmeninė informacija gali būti naudojama tiesioginės rinkodaros tikslais jei yra gautas pirkėjo sutikimas.

      1.3. Privatumo politikos detalias nuostatas galima rasti atskirame dokumente, paspaudus nuorodą ,,Privatumo politika“.

      1.1.   Visi skundai teikiami MB ‘’Pardavimų Industrija’’ elektroniniu paštu pagalba@unihome.lt arba telefonu 8 674 55046 darbo dienomis nuo 10 iki 18 val.

      1.2.   Pardavėjas turi teisę nagrinėti skundus 30 (trisdešimt) dienų nuo jų gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos teisės aktai nenustato kitokių terminų. Esant sudėtingiems atvejams, šis terminas gali būti pratęstas papildomai 15 (penkiolika) dienų. Atsakymai dėl skundų Pirkėjams pateikiami elektroniniu paštu.

      1.1.   Pirkėjas, vadovaudamasis Taisyklių ''Prekių garantijos, grąžinimas, keitimas'' punkte nurodyta tvarka, turi teisę atsisakyti internetu su Pardavėju sudarytos Sutarties, tačiau ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos.

      1.2.   Jei Pirkėjas atsisako Sutarties, Pardavėjas nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai Pirkėjas praneša apie savo sprendimą atsisakyti Sutarties, grąžina Pirkėjui iš Pirkėjo gautus pinigus už įsigytas prekes. Už siuntimą taikomas mokestis grąžinamas tik tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška ar brokuota. Pardavėjas atlieka tokį grąžinimą naudodamas tokį patį mokėjimo būdą, kokį Pirkėjas naudojo atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją.

      1.3.   Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Pareiga grąžinti prekę lieka Pirkėjui.

      1.4.   Pirkėjas atsako už saugų prekės grįžimą atgal, jeigu grąžinama prekė transportavimo metu sudūžta ar kitaip būna apgadinta, pinigai už prekę - nėra grąžinami.

      1. Pardavėjas kontaktuoja su Pirkėju naudodamasis jo pateiktu el. pašto adresu ir telefono numeriu užsakymo formoje, o Pirkėjas gali naudotis visa susisiekimo informacija, kuri nurodyta elektroninės parduotuvės www.unihome.lt svetainės skyriuje „Kontaktai“.

      1.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už užsakymo formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas pateikia netikslius duomenis, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

      1.2. Pirkėjas visiškai atsakingas už savo veiksmus, atliktus lankydamasis interneto parduotuvėje www.unihome.lt.

      1.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės visais atvejais, kai nuostoliai atsiranda dėl to, jog Pirkėjas, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

      1.4. Atsiradus bet kokiai žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

      1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

      2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

      3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.